Net even anders

Je wilt een sociaal of ideël doel realiseren, maar je weet niet wat de financiële en fiscale mogelijkheden en risico’s zijn? Wanneer moet er wel of geen rekening gehouden worden met BTW? Wat mag wel en niet met het gerealiseerde resultaat gebeuren? Hoe ga je om met afschrijvingen? Hoe informeer je het bestuur en de leden over de financiën? Welke belastingvoordelen zijn interessant? Het principe van de financiële administratie is hetzelfde als die van een onderneming, maar op dezelfde punten net even anders. En die specifieke regels moet je kennen! Dat kan net het verschil maken, voor de stichting zelf, maar ook voor de leden en het doel. Dort helpt je daarbij.Vanaf het eerste begin tot aan het verlenen van decharge over het betreffende jaar. Door het opzetten van een deugdelijke (project)administratie en het zorgen voor voldoende ondersteuning waar dat nodig is. Op financieel en fiscaal gebied. Om je doel te realiseren en meer. Meer weten over wat we voor je stichting kunnen betekenen? Maak dan een vrijblijvende afspraak. Wij helpen je graag verder.