“Het optimale in de mens en organisatie naar boven halen, daar ga ik voor.”

Vennoot bij Dort

Sinds 2017 is Judith werkzaam bij Dort als Teammanager en sinds 2019 is zij toegetreden als Vennoot. Na haar opleiding Personeel en Organisatie, was ze werkzaam in de uitzend/detacheringsbranche. Daarnaast heeft zij haar opleiding aangevuld met een management traject. Na een uitstap in het onderwijs is zij weer terug in haar oude vak.

Werken met Judith

Doortastend, vandaag besloten is gister aangepakt, duidelijk, eerlijk en humor vindt zij belangrijk in haar leven en dus in haar werk. Met een samengesteld gezin met 8 kinderen en hier en daar nog aanhang is het soms chaotisch en onvoorspelbaar. Judith: “Het heeft me leren loslaten en doen inzien dat als het niet gaat zoals het moet, het moet zoals het gaat. Dat geeft rust in plaats van altijd alles onder controle te willen hebben en dat is bij mij soms wel een uitdaging. Het is altijd zoete inval, gezellig en ik heb geleerd momenten voor mezelf te pakken.” Bij Dort werkt zij met “financieel” geschoolde mensen die secuur zijn en alles graag kloppend en onder controle willen hebben. “Erg fijn natuurlijk, maar ook goed dat ik af en toe de boel wat luchtiger kan laten zijn” zegt Judith.

Passie voor het werk

Judith: “Passie voor werk ontstaat bij mij door geloof in datgene wat we aan het doen zijn: klanten zodanig ontlasten en adviseren dat ze hun administratieve zaken aan ons toevertrouwen. Wij willen onze klanten verder helpen en inzichten geven.” Judith wil het team zodanig laten samenwerken en groeien zodat er een optimale dienstverlening ontstaat. Dat blijft altijd in ontwikkeling. “Het optimale in de mens en organisatie naar boven halen, daar ga ik voor. Ook bij onze klanten zie ik dit als een uitdaging. Veel bedrijven zijn net te klein voor een HR-afdeling maar te groot om het allemaal zelf te doen. Ik ondersteun daar graag bij. Een frisse blik van buitenaf geeft vaak nieuwe inzichten” zegt Judith.

Kiezen voor Dort

Dort kiest er bewust voor om haar (hoofd)locatie in Boxtel te houden. De laagdrempeligheid om binnen te lopen en face tot face contact met onze klanten te houden, is wat het kantoor uniek maakt. Tot slot zijn we transparant in wat we aan diensten leveren en welke kosten daaraan verbonden zijn. Alles is op onze website terug te vinden en te berekenen, waardoor klanten niet voor verrassingen komen te staan.